+359 879 222 434 office@experts.bg
+359 879 222 434
Начало БЛОГ Топ 5 маркетингови тенденции за 2016 г.

Топ 5 маркетингови тенденции за 2016 г.

Ангел Станев
Ангел Станев
Ангел Станев
Ангел Станев
Мениджър Корпоративно развитие и планиране
Ангел Станев е маркетинг експерт към EXPERTS.bg и в качеството си на такъв провежда обучения и консултира брандове. Автор е в сп. "Бизнес клуб", в качеството си на маркетинг експерт. Има опит в международни среди по отношение на ефективно взаимодейс ...
Компетенции
ИМК;
Маркетинг планиране;
Корп. планиране;
Упр. на процесите;
Промоции;
Дистрибуция;

Мениджър Корпоративно развитие и планиране
30.01.2016 г.


Факт е, че бизнесът се развива динамично. Непрекъснато възникват новости, с които да се съобразяваме, защото старите механизми на работа не винаги работят. За целта, в тази статия съм подготвил 5 маркетингови тенденции за 2016 г., съпровождани от съвети за приложениевъв Вашия бизнес. Тези тенденции са съставени на база лични наблюдения, спрямо предходната година, благодарение на досегашната ми работа с фирми, които аз и колегите ми от EXPERTS.bg обучаваме и консултираме.

1. Създаване на качествено съдържание
Създаването на качествено съдържание би трябвало да е приоритет за всяка компания, без значение в кой сектор е тя. Целта есъдържанието да дава полезна информация на настоящите и бъдещите Ви клиенти. То, също така играе ключова роля в изграждането на доверие към марката и нейното развитие. Информирането на клиентите за Вашите продукти, иновации и тенденции Ви позиционира като експерти и придава допълнително стойност на продуктите или услугите, които предлагате.Освен това, качественото съдържание помага значително за оптимизацията на Вашият сайт. Така Вашата фирма ще започне да се появява там, където потребителят търси в точния момент, без да бъде натрапчиво. За да имате качествено съдържание, определете Вашето конкурентно предимство....

Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.

Източник: списание "Business club". Брой 1 от Януари, 2016 г.
Коментари
Напишете коментар

* Име и фамилия

* E-mail

Пол

мъж

жена
* Заглавие на коментара

* Вашият коментар

* Моля, въведете кода


Полетата с * са задължителни
Вашият коментар ще бъде публикуван след одобрение от администраторите на сайта
Подобни статии