+359 879 222 434 office@experts.bg
+359 879 222 434
Начало БЛОГ 10 съвета как да изградите различен бранд (диференциация)

10 съвета как да изградите различен бранд (диференциация)

Д-р Любен Станев
Д-р Любен Станев
Д-р Любен Станев
Д-р Любен Станев
CEO Diplomat Corporation
Д-р Любен Станев Лалев е експерт по бизнес обучения (брандинг, маркетинг, търговки умения и др.) от EXPERTS.Ltd /Experts.bg/. Той е от групата на практиците, с над 25 годишен опит, като собственик на няколко бизнес структури. Създател е на брандове к ...
Компетенции
Изграждане на брандове;
Развиване на брандове;

Последни проекти
Измисляне на концепцията COOKING ACADEMY
Подкрепа на спорта с Федерация на силовите атлети
CEO Diplomat Corporation
28.02.2016 г.


Принципът „бъди различен или умри” е абсолютно валиден в брандинга. Ако един бранд не е различен, той буквално умира, защото няма идентично предимство над конкуренцията. Като изход от безизходицата, цените на продуктите биват намалявани, а това води до въпросното умиране на марката (получава се ценова война). В тази статия ще положа усилия да ви помогна как да избегнете провала на марката си, изграждайки я различна от останалите на пазара, дори и продуктите и да не са много по-различни от конкурентните. Прилагането на следните 10 съвета ще предизвика интереса на потребителите към продуктите ви за покупка и ще увеличи шанса им за лоялност:

1. Изберете едно доминиращо уникално предимство

Желателно е да си изберете една основна отличителна характеристика на продукта и бранда, която конкурентите, дори да я имат не са я упоменавали досега. Опитайте да намерите отговори на въпросите: „с какво моя продукт е по-добър от този на конкуренцията?”, „какво го прави специален?”. Напишете отговора просто, кратко и ясно;

Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.

Източник: списание "Business club". Брой 2 от Февруари, 2016 г.
Коментари
Напишете коментар

* Име и фамилия

* E-mail

Пол

мъж

жена
* Заглавие на коментара

* Вашият коментар

* Моля, въведете кода


Полетата с * са задължителни
Вашият коментар ще бъде публикуван след одобрение от администраторите на сайта
Подобни статии