+359 879 222 434 office@experts.bg
+359 879 222 434
Начало БЛОГ 15 съвета за дигитален маркетинг на съдържанието

15 съвета за дигитален маркетинг на съдържанието

Саша Давидова
Саша Давидова
Саша Давидова
Саша Давидова
EXPERTS Ltd.
Саша Давидова извършва експертни консултации и обучения по маркетинг към EXPERTS.bg. Автор е в бизнес списания като "Бизнес клуб" и "Твоят бизнес", в качеството си на маркетинг експерт. Има две бакалавърски степени, съответно по „Маркетинг” в департа ...
Компетенции
Маркетинг одит;
Бранд одит;
Маркетинг планиране;
Сегментиране;
Таргетиране;
Позициониране;
Последни проекти
Създаване и поддържане на онлайн списания
EXPERTS Ltd.
28.02.2016 г.


Уважаеми читатели на сп. Бизнес клуб, знам, че много от вас прочетоха заглавието и си казаха „ооо, този дигитален маркетинг на съдържанието не е за моя бизнес!”. Момент, щом държите това списание в ръцете си и сте стигнали до тази статия, знайте че това не е случайно. Темата е точно за вас и вашия бизнес, независимо какъв е той. Тя може да промени представите ви за съвременна комуникация и да ви спести много пари и време.

Подготвила съм ви конкретни съвети, написани по достъпен начин, но и универсални за всеки тип бизнес. Може бизнесът ви да има малки ресурси и дори да е на загуба. Може въобще да не планирате бюджет за реклама – аз ще ви дам безплатни трикове за ефективна комуникация. Може той да е изцяло офлайн – да, но клиентите ви са предимно онлайн в днешно време и занапред ще е все така! Даже и сп. Бизнес клуб, което държите в ръцете си има и електронно издание. Изобщо методите за популяризиране на бизнеса ви много са се променили и старите способи не работят достатъчно.

В практиката си всеки ден виждам бизнеси, които са проспали тези промени и губят пари и ми се иска от тази трибуна, която ми е дадена да извикам СТОП, СПРЕТЕ ДА ГУБИТЕ! Затова, инвестирайте 10-тина минути да научите или да си припомните информация, която ако приложите ще популяризира качествено вашия бизнес в съвременните условия. Знам, че сте заети, но си струва, това, което съм ви подготвила тук, сега, като подарък за бизнеса в България, за твоя бизнес, за теб:

1. Направете съдържанието уникално
Създавайте собствено съдържание. Колкото по-интересно, полезно и забавно е, толкова по-добре за имиджа на бранда. Затова е безсмислено да копирате информация от чужди сайтове или да препубликувате снимка, която вече се е появила на няколко други места онлайн;

Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.

Източник: списание "Business club". Брой 2 от Февруари, 2016 г.
Коментари
Напишете коментар

* Име и фамилия

* E-mail

Пол

мъж

жена
* Заглавие на коментара

* Вашият коментар

* Моля, въведете кода


Полетата с * са задължителни
Вашият коментар ще бъде публикуван след одобрение от администраторите на сайта
Подобни статии