+359 879 222 434 office@experts.bg
+359 879 222 434
Начало БЛОГ Как да се справите с проблемни клиенти

Как да се справите с проблемни клиенти

Ангел Станев
Ангел Станев
Ангел Станев
Ангел Станев
Мениджър Корпоративно развитие и планиране
Ангел Станев е маркетинг експерт към EXPERTS.bg и в качеството си на такъв провежда обучения и консултира брандове. Автор е в сп. "Бизнес клуб", в качеството си на маркетинг експерт. Има опит в международни среди по отношение на ефективно взаимодейс ...
Компетенции
ИМК;
Маркетинг планиране;
Корп. планиране;
Упр. на процесите;
Промоции;
Дистрибуция;

Мениджър Корпоративно развитие и планиране
28.02.2016 г.


Колкото и успешен да е всеки бизнес, рано или късно ще има недоволни клиенти. И това е ок. Такива има много повече когато, бизнесът е вид услуга. Средно цената за намиране на нов клиент е около пет пъти по-голяма от тази да задържите вече настоящ клиент. Затова задържането на клиенти трябва да бъде основният ви приоритет. Ето и няколко съвета от EXPERTS как да се справите с възраженията на своите клиенти.

1. Важността на оплакванията
Първата стъпка е да поставите клиентските оплаквания с висок приоритет в компанията. Тъй като това е стресиращо занимание, с което никой не иска да се занимава, то често бива пренебрегвано. Дайте на отговарящият достатъчно правомощия и авторитет в компанията, за да може да взима самостоятелни решения. Уверете се, че отговорникът приема и отговаря на възражения от всички канали: телефон, онлайн, офлайн и други. Също така създайте процес, който да работи дори във вашето отсъствие. Добра практика е да поддържате архив на оплакванията и вашите отговори за вътрешно фирмен анализи и справки.

Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.

Източник: списание "Business club". Брой 2 от Февруари, 2016 г.

Коментари
Напишете коментар

* Име и фамилия

* E-mail

Пол

мъж

жена
* Заглавие на коментара

* Вашият коментар

* Моля, въведете кода


Полетата с * са задължителни
Вашият коментар ще бъде публикуван след одобрение от администраторите на сайта
Подобни статии