+359 879 222 434 office@experts.bg
+359 879 222 434
Начало ЕКСПЕРТИ Ангел Станев

Ангел Станев


Мениджър Корпоративно развитие и планиране
DIPLOMAT CORPORATION LTD.
Ако една идея няма опоненти, не е достатъчно добра!
Резюме Ангел Станев е маркетинг експерт към EXPERTS.bg и в качеството си на такъв провежда обучения и консултира брандове. Автор е в сп. "Бизнес клуб", в качеството си на маркетинг експерт. Има опит в международни среди по отношение на ефективно взаимодействие с мениджъри по продажбите, маркетингови агенции, доставчици и международни екипи. Завършил е бакалавър по „Маркетинг мениджмънт” с отличие, в „University of Westminster”, London (UK). Има специализация по „Управление на дигиталния маркетинг”, също с отличие, в „The Institute of direct and digital marketing”, London (UK). В момента учи магистратура по „Стратегически маркетингови комуникации” в „University of Greenwich”, London (UK), като междувременно работи по проекти на свои клиенти и спомага за управлението на фамилния му бизнес „Diplomat Corporation Ltd”.




Опит от 2015 г. - понастоящем
Автор в сп. Бизнес клуб, рубрика "Експертите съветват", с ежемесечно участие, в помощ на малкия и среден бизнес, в качеството си на експерт по маркетинг;

Май 2012 – Настояща работа
Мениджър Корпоративно развитие и планиране в DIPLOMAT CORPORATION LTD.


Образование В момента следва магистратура по:
„Стратегически маркетингови комуникации” в „University of Greenwich”, London (UK)

2011 – 2014
“Управление на маркетинга”, бакалавър, университет "Уестминстер", Лондон.


Компетенции • ИМК;
• Маркетинг планиране;
• Бранд мениджмънт;
• Корпоративно планиране;
• Дигитален маркетинг;
• Управление на процесите;
• Дистрибуция и ритейл;
• Търговски промоции и др.



Статии на Ангел Станев
23.07. 2016
Автор: Ангел Станев
Социалните медии вече заемат огромна част от бранд стратегията и комуникацията на компаниите. Въпреки широкото им разпространение, все още има компании, за които използването им ос ...
22.06. 2016
Автор: Ангел Станев
Все повече ресторанти напоследък започват да търсят продукти от малки местни фермери и други доставчици. Това до голяма степен се дължи на промяната в хранителните навици на потре ...
30.05. 2016
Автор: Ангел Станев
Концепцията затова какво е маркетинг е претърпяла промени от своето създаване – от фокусът върху продукта и компанията, до удовлетворяване на потребителя и изграждане на бранд. Веч ...
30.04. 2016
Автор: Ангел Станев
Дори по време на глобална рецесия, хотелиерската индустрия може да се развива и расте, чрез подобряване на клиентската удовлетвореност и обслужването на клиентите. Благодарение на ...
30.03. 2016
Автор: Ангел Станев
Младото поколение като цяло е дигитално и само с един клик разполага с повече информация от всякога за брандовете. То се интересува не толкова от това какво брандовете сами казв ...
28.02. 2016
Автор: Ангел Станев
Колкото и успешен да е всеки бизнес, рано или късно ще има недоволни клиенти. И това е ок. Такива има много повече когато, бизнесът е вид услуга. Средно цената за намиране на нов ...
30.01. 2016
Автор: Ангел Станев
Факт е, че бизнесът се развива динамично. Непрекъснато възникват новости, с които да се съобразяваме, защото старите механизми на работа не винаги работят. За целта, в тази статия ...
22.12. 2015
Автор: Ангел Станев
Един от най-често задаваните въпроси, които отправят клиентите ни, когато ги консултираме или обучаваме е „как да успеем в силно наситения и конкурентен пазар? Общоприетото разби ...
17.12. 2015
Автор: Ангел Станев
Маркетингът е всеобхватната дейност на една компания – от подбора на продукти, рекламата до продаването и общуването с клиентите. Често служителите, които отговарят за маркетинга в ...
07.11. 2015
Автор: Ангел Станев
Пазарът на труда се променя с бързи темпове, в следствие, на което талантливите служители на компаниите имат все по-голям избор за по-перспективна работа. Организациите, пък от сво ...
01.10. 2015
Автор: Ангел Станев
Често в ежедневието ни се налага да общуваме с наши клиенти и колкото и да ни се иска всички те да са удовлетворени от нашите продукти или услуги, това не винаги се получава. Клиен ...
31.08. 2015
Автор: Ангел Станев
В днешната динамична бизнес среда границите между краткосрочни и дългосрочни цели често се сливат. Средата се променя, а заедно с нея и целите. За да процъфтява бизнесът в колектив ...
04.08. 2015
Автор: Ангел Станев
Фокусът на тази статия ще бъде увеличаването на търговията, директно с крайния клиент или възможно най-малко посредници. Това увеличава маржа за производителя, тъй като елиминира ...
31.05. 2015
Автор: Ангел Станев
Управлението на хотел, можем смело да кажем, е една от най-трудните професии. За да е успешен ръководителят, той трябва да има умения в сферата на маркетинга, кулинарията, управлен ...
30.04. 2015
Автор: Ангел Станев
Ежедневно сме изложени на хиляди рекламни послания, от различни компании, с една основна цел - да ни накарат да пазаруваме повече и по-често. Всяка компания предлага промоции, нама ...
28.02. 2015
Автор: Ангел Станев
Маркетинг Маркетингът е важно да лежи в основата на Вашата компания. Това не са непременно сложни проучвания и сегментации на пазара. Ключът е в това да установите Вашето осно ...
31.01. 2015
Автор: Ангел Станев
Доскоро имаше само няколко наистина „световни марки“. Но сега държавните граници стават все по-незначителни и с помощта на Интернет и развитието на смартфоните, малките и средни ...
Други експерти