+359 879 222 434 office@experts.bg
+359 879 222 434
Начало ЕКСПЕРТИ Д-р Любен Станев

Д-р Любен Станев


CEO Diplomat Corporation
Създателят на бранда DIPLOMAT, както и на брандовете: QUALITY OF LIFE, TERMOMAX, BRAVISSIMO, DIPLOMAT PLAZA HOTEL & RESORT и мн. други
Благородството задължава да не казваш, а да показваш!
Резюме Д-р Любен Станев Лалев е експерт по бизнес обучения (брандинг, маркетинг, търговки умения и др.) от EXPERTS.Ltd /Experts.bg/. Той е от групата на практиците, с над 25 годишен опит, като собственик на няколко бизнес структури. Създател е на брандове като „DIPLOMAT”, „TERMOMAX”, „BRAVISSIMO” и други в сферата на електро-домакинските уреди. Основател и председател е на асоциация „КАЧЕСТВО НА ЖИВОТА”. Създател e на стратегическите концепции „QUALITY OF LIFE®”, „LIFEMAX®”, “WELLNESS ZONE®”, Center „HEALTH & BEAUTY®” и др. В сферата на туризма е основател на бранда DIPLOMAT PLAZA HOTEL & RESORT - първият концептуален хотел в България, а отскоро изгражда и друг туристически бранд –„THE EXPERTS®” /Ekspertite.bg/ за консултации и обучения на хотели и ресторанти. В образователен и научен аспект има докторат по туризъм към СУ "Климент Охридски". Автор е в бизнес списания като "Бизнес клуб" и "Твоят бизнес", в качеството си на бранд експерт.


Опит 2016 г.
Председател на Асоциацията за външна реклама

2016 г.
Преподавател по маркетинг в Европейско висше училище по икономика и мениджмънт

2015 - понастоящем
Автор в сп. Бизнес клуб, рубрика "Експертите съветват", с ежемесечно участие, в помощ на малкия и среден бизнес, в качеството си на експерт по брандинг;

2015 - 2013 г.
Лектор в множество туристически конференции като: Национална конференция по Медицински и Здравен туризъм; Конференция по културен туризъм; Travel B2B Форум, Travel Mind и др.;

2015 г.
Инициатор, един от тримата създатели на концепцията "Creative institute" и съучредител;

2014 г.
Създател, инициатор и организатор на конференцията: „Първа среща на науката с практиката”, изнесена пред студенти по туризъм от СУ „Климент Охридски”;

2013 г.
Създава бранда BRAVISSIMO, предлагащ малки кухненски уреди за дома;

2011 г.
Член на НСС (Национален съвет по саморегулация);

2011 г.
Инициатор и вдъхновител за създаването на Асоциация „Качество на живота”. Единодушно е избран от учредителите за Председател на Асоциацията. По негова идея е възложено на НЦИОМ да извърши първото в България проучване на тема: "Качеството на живота в България";

2008 г.
Съвместно с екип от експерти стартира проект за повишаване качеството на живот;

2006 г.
Член на БХРА (Българска хотел-ресторантьорска асоциация);

2005 г.
Участва в създаването на първия концептуален хотел в България DIPLOMAT PLAZA HOTEL & RESOT. Съавтор е на уникалната му концепция „Специални моменти за специални хора“;

2004 г.
Член на БТПП (Българска търговско-промишлена палата)
Създава Център за професионално обучение (ЦПО) към „Балкански център Дипломат” в град Луковит и го лицензира в НАПОО;

2001 г.
Учредител на фондация „Балкански център Дипломат”, подпомагаща културата, спорта и туризма в региона
Създава и развива бранда Diplomat, който освен, че е познат и предпочитан от българите, през 2014г. спечели първо място като тяхна любима марка;

2000 г.
Диплом за завършена специализация „Мениджър“ в Българо-американски информационно-консултантски център по икономика и мениджмънт;

1999 г.
Автор на книгата „Заедно ще успеем“, развивайки идеята „Работата е удоволствие, който не е с нас-губи“;

1995 г.
Участва в създаването на „Рикошет” ЕООД, която по това време е една от най-големите български компании за разносна търговия с електроуреди за дома. Той за пръв път в България обединява дистрибуцията на всички български заводи за електроуреди, от един склад. Резултатите са феноменални!;

1992 г.
Успешно полага изпити и взема сертификат от Export-Akademie Baden-Wuttemberg за мениджмънт на информационната система; връзката на теория и практика;

1990 г.
Открива първите частни магазини в градовете Луковит, Ботевград, Етрополе, Червен бряг и т.н., изграждайки търговска марка „Марто Шорто“;

1987-1990 г.
Развива активна стопанска дейност по 17-то Постановление на МС, 35-то Постановление на МС и по-късно, Указ 56.



Образование 2012 - 2015 г.
Защита на дисертационен труд на тема „Ролята на бизнес сектора в развитието на новата туристическа дестинация“ и придобиване на научна степен "доктор" в СУ „Климент Охридски“.
В качество на докторант е участник в:
• Десета международна научна конференция с доклад на тема „Потенциал на развитие на туризма в община Луковит“ (Юни, 2013г.);
• Международна научна конференция за „Отговорен туризъм 2020“, с доклад на тема: „Добри практики на отговорен туризъм в х. Дипломат плаза“ и др.;

2011 г.
Университет „Проф. д-р Асен Златарев” – гр. Бургас, дипломиран МАГИСТЪР по „Икономика и организация на туристическия бизнес“;

2009 г.
Университет „Проф. д-р Асен Златарев” – гр. Бургас, дипломиран БАКАЛАВЪР по „Организация и управление на хотела и ресторанта“;

1989 г.
Институт за учители „М. Ив. Калинин” – гр. Сливен;

1984 г.
Техникум по електрификация и автоматизация.


Компетенции • Изграждане на брандове;
• Развиване на брандове;
• Налагане на брандове;
• Корпоративен брандинг;
• Стратегически маркетинг;
• Стратегически мениджмънт;
• Маркетингови комуникации;
• Иновационни процеси;
• Международен бизнес;
• Ивент мениджмънт;
• Творческа реклама;
• Търговия и логистика и др.


Успешни проекти
COOKING ACADEMY DIPLOMAT е академия, която дава възможности за кулинарни и дегустационни презентации, промотиране и провеждане на шоу за готвене.
COOKING ACADEMY
Проектът цели подкрепа на спорта, като цяло, и в частност партниране с най-силните мъже на планетата - българска федерация на силовите атлети (силни мъже).
DIPLOMAT CORPORATION
COOKING ACADEMY DIPLOMAT е академия, която дава възможности за кулинарни и дегустационни презентации, промотиране и провеждане на шоу за готвене.
COOKING ACADEMY
Статии на Д-р Любен Станев
24.07. 2016 г.
Автор: Д-р Любен Станев
Темата за конкурентоспособността на бранда е изключително важна за фирмите от малкия и среден бизнес, които по пътя си срещат огромна конкуренция. Присърце ми е, защото я изживявам ...
22.06. 2016 г.
Автор: Д-р Любен Станев
Скъпи читатели, уважаеми колеги и приятели, пиша тези редове, развълнуван от скорошното ми обучение по бранд мениджмънт на „Асоциация на денталните мениджъри в България”. Принцип ...
20.06. 2016 г.
Автор: Д-р Любен Станев
Радостно е, че все повече хора търсят път към личностно и бизнес развитие и същевременно все повече компании дават възможност на своите кадри да се обучават. Забелязвам, че освен о ...
30.05. 2016 г.
Автор: Д-р Любен Станев
В днешно време е все по-трудно един бизнес да реализира повече продажби, и чрез тях – устойчива печалба. Много бизнеси са на „-”, и дори за представителите им е радостно, ако са ...
30.04. 2016 г.
Автор: Д-р Любен Станев
Има едно правило “не казвай, а показвай”. Спазвайки го съм доказал, че съм капацитет в развитието на туризма в България, както в практиката, така и в науката. Създател съм на пър ...
30.03. 2016 г.
Автор: Д-р Любен Станев
Пишейки тези редове, паралелно се подготвям за предстоящо обучение по продажби на фирма с 14 търговеца. В предварителен разговор с възложителя на обучението, имахме единомислие, че ...
28.02. 2016 г.
Автор: Д-р Любен Станев
Принципът „бъди различен или умри” е абсолютно валиден в брандинга. Ако един бранд не е различен, той буквално умира, защото няма идентично предимство над конкуренцията. Като изх ...
30.01. 2016 г.
Автор: Д-р Любен Станев
Всички знаем, че продажбите движат света - непрекъснато ни продават и ние продаваме на някой. Ето защо темата е много важна и за втори път пиша по нея статия, а обученията и консул ...
30.12. 2015 г.
Автор: Д-р Любен Станев
Всички ние 24/7 водим преговори и когато успяваме, сключваме изгодни сделки – независимо дали в бизнеса или в семейството, например когато с половинката си решаваме къде да празн ...
17.12. 2015 г.
Автор: Д-р Любен Станев
В практиката си на експертен обучител по брандинг и маркетинг, непрекъснато наблюдавам как представителите на фирмите, които обучаваме многократно възвръщат своите финансови инвест ...
01.12. 2015 г.
Автор: Д-р Любен Станев
Написаното в настоящата статия е резултат не само от теоретическите ми познания, но най-вече от сериозен 25 годишен практически опит, базиран на всички проби - грешки, рискове и в ...
10.11. 2015 г.
Автор: Д-р Любен Станев
Живеем във времена, в които политическата среда става все по-сложна. Същевременно, напредъкът в технологиите е довел до развитието на социалните медии, което създава повече възможн ...
07.10. 2015 г.
Автор: Д-р Любен Станев
Идентичността на бранда е зададена от основната бизнес мисия на компанията-производител и от нея зависи всяка комуникационна активност на бранда. Известният рекламист Жак Сегела из ...
06.08. 2015 г.
Автор: Д-р Любен Станев
Tази статия е посветена на значението на брандинга и има за цел да ви помогне да управлявате успешно бранда си. По отношение на значимостта му, желая да споделя с вас резултати от ...
06.08. 2015 г.
Автор: Д-р Любен Станев
Изграждането на бранд идентичност представлява активното усилие от страна на компанията да изгради и поддържа трайни впечатления у потребителите и конкурентите, което включва два к ...
31.05. 2015 г.
Автор: Д-р Любен Станев
„Ценността на бранда е сумата от всички сърца и умове на всеки отделен човек, който влиза в контакт с вашата компания” Betzter. Темата за брандинга в туризма е огромна и знач ...
31.03. 2015 г.
Автор: Д-р Любен Станев
Най-напред нека уточним какво е понятието „услуга”, от гледна точка на маркетинга: „услугата е вид икономическа дейност, чрез която се осигуряват ползи и се решават нужди на потреб ...
01.12. 2014 г.
Автор: Д-р Любен Станев
Емоцията движи света! Чували сме го много пъти, но знаете ли че емоцията движи и бранда? Най – напред нека да направим разлика между емоционалните и рационалните елементи, обаче: р ...
19.11. 2014 г.
Автор: Д-р Любен Станев
Изграждането и поддържането на силен бранд е непрекъснат и сложен процес, който не е само въпрос на голям бюджет, но и на определени техники, които е нужно да се спазват. Ето някои ...
10.11. 2014 г.
Автор: Д-р Любен Станев
Следвайте тези 10 лесни съвета, които ще помогнат на бизнеса ви: 1. Опознайте клиентите си. Познаването на клиентите ви е най-важният етап от продажбения процес. Колкото са по-точн ...
06.10. 2014 г.
Автор: Д-р Любен Станев
Разберете какво е нужно да направите за съставянето на план за интегрирани маркетингови комуникации:
Други експерти