+359 879 222 434 office@experts.bg
+359 879 222 434
Начало ЕКСПЕРТИ Стефан Стефанов

Стефан Стефанов


BTV
сценарист / режисьор
За да създадеш перфектната рекламна стратегия, почиваща на естествените закони на генетиката, селекцията и биохимизма на човешкия мозък, трябва да имаш интуицията на слепец, вярата на отец, опита на мъдрец и търпението на светец.
Резюме Г-н Стефанов е сценарист и режисьор с научна степен по генетика и селекция и специализации в областта на биохимията, биофизиката и влиянието на маркетинга и брандинга върху емоциите и подсъзнанието на човешкия мозък. До голяма степен това е ноу хау в сценарийната и режисьорската работа в областта на рекламата. Този оригинален, изненадващ и силно креативен подход, базиран на чиста наука и многопластова оригиналност на визуалните вектори, се оказва най-успешният път в рекламното мислене като многопластова, целева стратегия. Този нов научен метод, печели конкурси на общо основание, защото се оказва най-прекия път към фаворизирането на определен маркетинг, брандинг, на определен слоган, лого, или тотален адвъртайзинг. Скрингът и мониторингът на този научен рекламен подход се базира на генетичния, статистическия анализ на мутационната честота и биохимизмът на човешките възприятия. Както знаем близостта на центровете на абстинентната зона на удоволствието при човека е близък до центъра на рекламниото възприятие. Ето защо възможната грешка при рекламния подход би била катастрофална за даден бранд. Всеизвестни са тези грешки при гиганти като Кока Кола, които са губили милиарди с грешни стъпки в рекламното послание. Като цяло генетичния и селективен метод в рекламата е уникален, защото тръгва от първичното - археокортексовото възприятие и достига до високите неокортексови нива на маркетинг и брандинг.

Опит Би Ти Ви
„Комиците”, „ Шоуто на Слави” ,”Смях в залата”, „Вот на доверие”, „Голата истина”;

Национална телевизия / Канал -1 и Сателитен канал /
„Нло”, ”Хъшове”, „Каналето”, „Ку Ку”, „Пътеводител”-туризъм
„Обратен вираж-автошоу, „Език мой”-съвременна поезия и проза, „Събота късен следобед”, „Как ще ги стигнем”, „Пирон”-скрита камера;

Нова ТВ
„Господари на ефира”,”Пълна лудница”, „Междинна станция”;

ТВ 7
„Срещу новините” - уикенд шоу;

Интернет телевизии
Сценарист и режисьор;

Автор, сценарист и режисьор на рекламни клипове за брандове:
„Мрецедес БГ”, ”Краун”, „Аристон”, „Индезит”,”Вестфрост”,
„Уирпуул”, „Дипломат Копорейшън”, „Пирели-АСО”, „Пепси кола БГ”,”Панасоник” ,”Филипс”, „Зора”-бяла и черна техника, „Конелиано”-бяла техника, Модна фиеста на „Хуго Бос и Маркам” –Шератон хотел София,,„Кай- груп ” обединени керамични заводи;

Автор, сценарист и режисьор на:
представянето на България в Брюксел и фонд 1300 години-десет филма-чудотворните икони в област духовен туризъм;

Автор ,сценарист и режисьор на:
филми и клипове на Международна организация по миграция „Трафик на жени”;

Сценарист на ТВ формата:
по посрещането на Бил Клинтън в София.

Образование 1983 -1988 г.
Факултет за чуждестранни студенти , специалност „Субтропични и тропични култури";

1983-1987 г.
Факултет Журналистика/ факултет за обществени професии/;

1985 г.
Специализация - институт по генетика/ катедра "Експериментален мутагенез";

1986 г.
Специализация в Германия/ катедра „Растителни биотехнологии";

1987 г.
Специализация в Русия/ катедра "Тъканни култури";

1988 г.
Институт по генетика. Защита на тема "Скрининг и мониторинг на антропогенния фактор";

1990 г.
ЗАЩИТА НА НАУЧНА СТЕПЕН „ГЕНЕТИКА И СЕЛЕКЦИЯ”;
Защита на научна степен „Генетика и селекция"
Директор на научна лаборатория по селекция към БАН;

1990 - 1998 г.
паралелно с научната работа, работи и като сценарист и режисьор на забавни програми, рекламни клипове и филми. Това е най-благоприятният период, в който всичко научено и експериментирано в генетиката и селекцията в Академия на науките се трансформира като режисьорски и сценарен креатив в рекламата.


Компетенции • Креатив в рекламните си стратегии;
• Сценарии;
• Режисура;


Други експерти