Саша Давидова извършва експертни консултации и обучения по маркетинг към EXPERTS.bg. Автор е в бизнес списания като "Бизнес клуб" и "Твоят бизнес", в качеството си на маркетинг експерт. Има две бакалавърски степени, съответно по „Маркетинг” в департа ...
Компетенции
Маркетинг одит;
Бранд одит;
Маркетинг планиране;
Сегментиране;
Таргетиране;
Позициониране;
Последни проекти
Създаване и поддържане на онлайн списания |
28.02.2016 г.
Уважаеми читатели на сп. Бизнес клуб, знам, че много от вас прочетоха заглавието и си казаха „ооо, този дигитален маркетинг на съдържанието не е за моя бизнес!”. Момент, щом държите това списание в ръцете си и сте стигнали до тази статия, знайте че това не е случайно. Темата е точно за вас и вашия бизнес, независимо какъв е той. Тя може да промени представите ви за съвременна комуникация и да ви спести много пари и време.
Подготвила съм ви конкретни съвети, написани по достъпен начин, но и универсални за всеки тип бизнес. Може бизнесът ви да има малки ресурси и дори да е на загуба. Може въобще да не планирате бюджет за реклама – аз ще ви дам безплатни трикове за ефективна комуникация. Може той да е изцяло офлайн – да, но клиентите ви са предимно онлайн в днешно време и занапред ще е все така! Даже и сп. Бизнес клуб, което държите в ръцете си има и електронно издание. Изобщо методите за популяризиране на бизнеса ви много са се променили и старите способи не работят достатъчно.
В практиката си всеки ден виждам бизнеси, които са проспали тези промени и губят пари и ми се иска от тази трибуна, която ми е дадена да извикам СТОП, СПРЕТЕ ДА ГУБИТЕ! Затова, инвестирайте 10-тина минути да научите или да си припомните информация, която ако приложите ще популяризира качествено вашия бизнес в съвременните условия. Знам, че сте заети, но си струва, това, което съм ви подготвила тук, сега, като подарък за бизнеса в България, за твоя бизнес, за теб:
1. Направете съдържанието уникално
Създавайте собствено съдържание. Колкото по-интересно, полезно и забавно е, толкова по-добре за имиджа на бранда. Затова е безсмислено да копирате информация от чужди сайтове или да препубликувате снимка, която вече се е появила на няколко други места онлайн;
Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.
Източник: списание "Business club". Брой 2 от Февруари, 2016 г.