+359 879 222 434 office@experts.bg
+359 879 222 434
Начало БЛОГ 7 съвета как да станете топ търговец

7 съвета как да станете топ търговец

Д-р Любен Станев
Д-р Любен Станев
Д-р Любен Станев
Д-р Любен Станев
CEO Diplomat Corporation
Д-р Любен Станев Лалев е експерт по бизнес обучения (брандинг, маркетинг, търговки умения и др.) от EXPERTS.Ltd /Experts.bg/. Той е от групата на практиците, с над 25 годишен опит, като собственик на няколко бизнес структури. Създател е на брандове к ...
Компетенции
Изграждане на брандове;
Развиване на брандове;

Последни проекти
Измисляне на концепцията COOKING ACADEMY
Подкрепа на спорта с Федерация на силовите атлети
CEO Diplomat Corporation
30.03.2016 г.


Пишейки тези редове, паралелно се подготвям за предстоящо обучение по продажби на фирма с 14 търговеца. В предварителен разговор с възложителя на обучението, имахме единомислие, че продажбите зависят главно от продавача (търговеца), от неговата личност, характер, продажбени умения. Какво по-хубаво от това да им помогна да ги подобрят? Какво по-хубаво от това да споделя с вас част от това, което им подготвям, а именно 7 съвета как да станете топ търговец.

Споделям ги с вас, защото всеки бизнес има нужда от продажби, за да му излезе печалбата, а никога не знам дали всяка фирма може да си позволи платено обучение. Именно, за да помогна на тези от вас, които нямат възможност за вътрешно-фирмен семинар, всеки месец тук ви представям експертните си съвети по брандинг, маркетинг, търговия. Макар да представляват прашинка от това, което давам на платено обучение, обратната ми връзка сочи, че статиите ми, също помагат на бизнеса в България и надявам се лично на вашия. Дори, вие да не продавате директно на вашите клиенти, то „продавате" идеите си на вашите търговци, а те на клиентите, така че, ако това не ви обижда (ако сте изпълнителен директор, примерно) всички сме търговци. Въпросът е как да сме топ търговци?
Ето 7 кратки, ясни и конкретни съвета как да станете топ търговец:

1. „Продайте" първо себе си

Вие сте най-ценния капитал на фирмата. Днес клиентите купуват 4 неща, за да направят покупка, като това да купят самия продукт е чак 3-то по важност. На 1-во място те купуват продавача; на 2-ро- компанията (бранда) (трето беше продукта), а чак на четвърто - цената. Но, ако клиентите не купят вас, има голяма вероятност да не купят въобще;

Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.

Източник: списание "Business club". Брой 3 от Март, 2016 г.
Коментари
Напишете коментар

* Име и фамилия

* E-mail

Пол

мъж

жена
* Заглавие на коментара

* Вашият коментар

* Моля, въведете кода


Полетата с * са задължителни
Вашият коментар ще бъде публикуван след одобрение от администраторите на сайта
Подобни статии