+359 879 222 434 office@experts.bg
+359 879 222 434
Начало БЛОГ 7 съвета как да продавате скъпи продукти

7 съвета как да продавате скъпи продукти

Саша Давидова
Саша Давидова
Саша Давидова
Саша Давидова
EXPERTS Ltd.
Саша Давидова извършва експертни консултации и обучения по маркетинг към EXPERTS.bg. Автор е в бизнес списания като "Бизнес клуб" и "Твоят бизнес", в качеството си на маркетинг експерт. Има две бакалавърски степени, съответно по „Маркетинг” в департа ...
Компетенции
Маркетинг одит;
Бранд одит;
Маркетинг планиране;
Сегментиране;
Таргетиране;
Позициониране;
Последни проекти
Създаване и поддържане на онлайн списания
EXPERTS Ltd.
30.03.2016 г.


Често клиентите не купуват, защото е „скъпо”, независимо дали го изричат гласно или не. Най-обикновено следва сваляне на цените, дори продуктът да е уникален и стойностен, т.е. да заслужава високата цена. От там имиджът и оборотът пада и после няма връщане.

Има алтернатива, благодарение, на която не е нужно нито да сваляте цената, нито да влошавате качеството. Ако продуктът е стойностен, т.е. с по-добри характеристики, повече функции и качество, естествено, че ще е скъп. Въпросът е как да продавате скъпи продукти?

Ключът е в специалното обслужване, защото при продажба на скъпи (в това число луксозни, многофункционални, иновативни) продукти са нужни много повече продажбени умения, отколкото примерно в магазина за левче, където не се иска кой знае каква квалификация на продавача. Ето 7 съвета:

1. Бъдете уверени

Повярвайте, че вашият продукт заслужава висока цена и тя е адекватна, спрямо стойността. Ако излъчвате неувереност да продавате скъп продукт и не умеете да изтъкнете неговите достойнства, никой няма да ви повярва. Ако вие не може да си позволите или не харесвате продуктът, който продавате, това не означава, че няма клиенти за него. Хората винаги ще плащат повече за нещо, което има висока стойност. Ако вашите клиенти не плащат, в повечето случаи причината, е че вие не сте успели да презентирате добре себе си и продукта;

Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.

Източник: списание "Business club". Брой 3 от Март, 2016 г.
Коментари
Напишете коментар

* Име и фамилия

* E-mail

Пол

мъж

жена
* Заглавие на коментара

* Вашият коментар

* Моля, въведете кода


Полетата с * са задължителни
Вашият коментар ще бъде публикуван след одобрение от администраторите на сайта
Подобни статии