Мениджър Корпоративно развитие и планиране |
Ангел Станев е маркетинг експерт към EXPERTS.bg и в качеството си на такъв провежда обучения и консултира брандове. Автор е в сп. "Бизнес клуб", в качеството си на маркетинг експерт. Има опит в международни среди по отношение на ефективно взаимодейс ...
Компетенции
ИМК;
Маркетинг планиране;
Корп. планиране;
Упр. на процесите;
Промоции;
Дистрибуция;
Мениджър Корпоративно развитие и планиране |
30.03.2016 г.
Младото поколение като цяло е дигитално и само с един клик разполага с повече информация от всякога за брандовете. То се интересува не толкова от това какво брандовете сами казват за себе си, а какво другите им връстници смятат за него. Поколението „Y” е първото напълно израснало с Интернет, което приема достъпа до дигитална информация за даденост. Представителите му са прагматични, смели и амбициозни. Обичат да проучват и сравняват. Едностранната комуникация и традиционните рекламни похвати при него не работят достатъчно. Ето 7 съвета за това как да въздействате на младите хора, в случай, че са ваши потребители:
1. Създайте ценности на бранда
Ценностите се отнасят до това какво прави вашия бранд отвъд това да печели пари. Младите клиенти се интересуват от ценностите, които има марката и дали наистина ги изпълнява компанията. Вече не е достатъчно да кажете, че се интересувате от клиентската удовлетвореност, а е нужно да го докажете. Те търсят компании, които да отразяват техните лични ценности;
Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.
Източник: списание "Business club". Брой 3 от Март, 2016 г.