+359 879 222 434 office@experts.bg
+359 879 222 434
Начало БЛОГ Брандинг на туристическата дестинация

Брандинг на туристическата дестинация

Д-р Любен Станев
Д-р Любен Станев
Д-р Любен Станев
Д-р Любен Станев
CEO Diplomat Corporation
Д-р Любен Станев Лалев е експерт по бизнес обучения (брандинг, маркетинг, търговки умения и др.) от EXPERTS.Ltd /Experts.bg/. Той е от групата на практиците, с над 25 годишен опит, като собственик на няколко бизнес структури. Създател е на брандове к ...
Компетенции
Изграждане на брандове;
Развиване на брандове;

Последни проекти
Измисляне на концепцията COOKING ACADEMY
Подкрепа на спорта с Федерация на силовите атлети
CEO Diplomat Corporation
30.04.2016 г.


Има едно правило “не казвай, а показвай”. Спазвайки го съм доказал, че съм капацитет в развитието на туризма в България, както в практиката, така и в науката. Създател съм на първия концептуален 4* хотелски комплекс в България, и то в нетуристически район. Създател съм на първия center “Health & Beauty” с уникална концепция, терапии, продукти и услуги, и то функциониращо без минерална вода. Доктор съм по туризъм, и то точно по развитие на туристическа дестинация. Освен това съм горд, че обединих едни от най-добрите експерти в туризма, в експертната туристическа организация „ЕКСПЕРТИТЕ” /ekspertite.bg/, където работим заедно по общи проекти, свързани с обучение на туристическите кадри.

С нарастването на общото количество туристи в България забелязваме развитие в инфраструктурата на туризма и нейния основен компонент – хотелският сектор. Хотелите се стре¬мят да получат своя дял от бизнеса и по всевъзможни начини се стараят да убедят туристите да похарчат повече пари, за да ползват предлаганите от хотела услуги.

Хотелиерството, като неразделна част от туристическата индустрия, обаче е в пряка зависимост от дестинацията като бранд. Ако дестинацията е бранд (напр. България, както и Банско, Велинград и др.), то хотелите в нея ще успяват да продават по-скъпа услуга, на по-класни туристи. Точно затова с колегите ми – експерти влагаме усилия да изграждаме и развиваме брандинг на туристическите дестинации, за да може обектите в тях да имат по-платежоспособни посетители. Това ще спомогне за по-високото ниво на цялостната туристическа услуга. В следствие на нея ще има клиентска удовлетвореност и разбира се икономически растеж.

Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.

Източник: списание "Business club". Брой 4 от Април, 2016 г.
Коментари
Напишете коментар

* Име и фамилия

* E-mail

Пол

мъж

жена
* Заглавие на коментара

* Вашият коментар

* Моля, въведете кода


Полетата с * са задължителни
Вашият коментар ще бъде публикуван след одобрение от администраторите на сайта
Подобни статии