+359 879 222 434 office@experts.bg
+359 879 222 434
Начало БЛОГ 5 съвета по маркетинг (в сферата на красотата)

5 съвета по маркетинг (в сферата на красотата)

Саша Давидова
Саша Давидова
Саша Давидова
Саша Давидова
EXPERTS Ltd.
Саша Давидова извършва експертни консултации и обучения по маркетинг към EXPERTS.bg. Автор е в бизнес списания като "Бизнес клуб" и "Твоят бизнес", в качеството си на маркетинг експерт. Има две бакалавърски степени, съответно по „Маркетинг” в департа ...
Компетенции
Маркетинг одит;
Бранд одит;
Маркетинг планиране;
Сегментиране;
Таргетиране;
Позициониране;
Последни проекти
Създаване и поддържане на онлайн списания
EXPERTS Ltd.
30.04.2016 г.


Пиша тази статия, докато съм на вълна бюти маркетинг, защото съвсем наскоро взех участие във втория „Дермато-козметичен симпозиум”, където консултирах по маркетинг топ бюти брандове. Затова ми се наложи преди симпозиума да проуча доста обстойно маркетинга при тази индустрия. Той не е кой знае колко по-различен от маркетинга на другите индустрии, но има своите специфики, например в сферата на красотата основен таргет са жени. При анти-ейджинг продуктите жените са 45+.

В тази сфера, освен това има голямо модно течение – апаратура за хиляди левове днес е последен писък, утре е старомодна, защото има по-модерна. Друга характеристика при предлагането на продукти и услуги за външния вид, е че тук до голяма степен решенията се вземат на база емоция, така че при предлагането на продукти за разкрасяване е много характерен емоционалният брандинг.

Освен това, и този пазар, също е пренаситен – има свръх предлагане и свръх конкуренция. Клиентите са взискателни и ценово-чувствителни и ако няма ефективен маркетинг, диференциация от конкурентите и комуникации, няма да има и обект за разкрасяване.
Подготвила съм ви 5 съвета по бюти маркетинг, които да са ви от полза, независимо дали имате салон, студио, клиника или спа център и без значение дали сте собственик, управител или терапевт (в днешно време всеки трябва да е човек на маркетинга):

1. Клиентите са в центъра, не вие

Винаги помнете, че те са важни и специални, не вие! Затова те би трябвало да бъдат в центъра, а вие в периферията. Вие сте на работа, и дори да сте собственик/ мениджър не бива да забравяте това. Следователно, би трябвало да служите на вашите клиенти...

Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.

Източник: списание "Business club". Брой 4 от Април, 2016 г.
Коментари
Напишете коментар

* Име и фамилия

* E-mail

Пол

мъж

жена
* Заглавие на коментара

* Вашият коментар

* Моля, въведете кода


Полетата с * са задължителни
Вашият коментар ще бъде публикуван след одобрение от администраторите на сайта
Подобни статии