Мениджър Корпоративно развитие и планиране |
Ангел Станев е маркетинг експерт към EXPERTS.bg и в качеството си на такъв провежда обучения и консултира брандове. Автор е в сп. "Бизнес клуб", в качеството си на маркетинг експерт. Има опит в международни среди по отношение на ефективно взаимодейс ...
Компетенции
ИМК;
Маркетинг планиране;
Корп. планиране;
Упр. на процесите;
Промоции;
Дистрибуция;
Мениджър Корпоративно развитие и планиране |
30.04.2016 г.
Дори по време на глобална рецесия, хотелиерската индустрия може да се развива и расте, чрез подобряване на клиентската удовлетвореност и обслужването на клиентите. Благодарение на развитието на интернет, социалните медии и смартфоните, клиентите могат да разгледат и сравнят десетки хотели само с няколко клика. Коя е причината да изберат Вас?
Хората в световен мащаб пътуват все повече от всякога. Някой по работа, други за почивка, а трети за приключение. Общото между тези хора, е че все по-често тяхното търсене на дестинация или хотел започва от едно и също място: онлайн. Според проучване на Корнелския Университет (University of Cornell) повече от 46% от туристите сравняват хотелите онлайн преди своето пътуване и тази тенденция, по мои наблюдения нараства.
Това би трябвало на направи клиентската удовлетвореност приоритет № 1 в ръководството на всеки хотел. Недоволните клиенти, пък имат възможността да споделят оплаквания онлайн, което може да ви коства загуба на десетки потенциални клиенти. Ето 5 съвета как повишите удовлетворението на своите клиенти и да спечелите повторни посещения:
1. Сайт и позвъняване
Удовлетворението на клиентите вече не е ограничено само до услугите, които те са ползвали и заплатили...
Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.
Източник: списание "Business club". Брой 4 от Април, 2016 г.