Д-р Любен Станев Лалев е експерт по бизнес обучения (брандинг, маркетинг, търговки умения и др.) от EXPERTS.Ltd /Experts.bg/. Той е от групата на практиците, с над 25 годишен опит, като собственик на няколко бизнес структури. Създател е на брандове к ...
Компетенции
Изграждане на брандове;
Развиване на брандове;
Последни проекти
Измисляне на концепцията COOKING ACADEMY |
Подкрепа на спорта с Федерация на силовите атлети |
30.05.2016 г.
В днешно време е все по-трудно един бизнес да реализира повече продажби, и чрез тях – устойчива печалба. Много бизнеси са на „-”, и дори за представителите им е радостно, ако са на „0”. Постигането на печалба сякаш е по-трудно от всякога, заради конкуренцията, поради която потребителите разполагат с много избор и винаги гледат кое е най-изгодно за тях, спрямо съответната стойност. Това от своя страна е предпоставка клиентите да имат ниска лоялност, което пък затруднява устойчивата печалба. За капак на трудния пазар, ако прибавим и демотивация на кадрите и слаби резултати, което е проблем при повечето фирми, ситуацията наистина е доста сложна. Какво да правим с кадрите? Как да спасим бизнеса? Как да увеличим продажбите?
Ако все още се колебаете дали да инвестирате в търговско обучение на вашите кадри, ето ви 7 причини да го направите:
1. Повишено задържане на персонала
Загубата на качествени служители е масов проблем на всеки бизнес. В тях е инвестирано твърде много време и пари, а назначаването на нови коства допълнителни средства за инвестиции в тях. Практиката ми показва, че по-добре обучените кадри са по-склонни да бъдат лоялни към компанията. Когато те са обучени, са наясно с работата си и нямат толкова големи трудности;
Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.
Източник: списание "Business club". Брой 5 от Май, 2016 г.