+359 879 222 434 office@experts.bg
+359 879 222 434
Начало БЛОГ Ролята на кадрите в маркетинг микса и мениджърските грешки, спрямо тях

Ролята на кадрите в маркетинг микса и мениджърските грешки, спрямо тях

Саша Давидова
Саша Давидова
Саша Давидова
Саша Давидова
EXPERTS Ltd.
Саша Давидова извършва експертни консултации и обучения по маркетинг към EXPERTS.bg. Автор е в бизнес списания като "Бизнес клуб" и "Твоят бизнес", в качеството си на маркетинг експерт. Има две бакалавърски степени, съответно по „Маркетинг” в департа ...
Компетенции
Маркетинг одит;
Бранд одит;
Маркетинг планиране;
Сегментиране;
Таргетиране;
Позициониране;
Последни проекти
Създаване и поддържане на онлайн списания
EXPERTS Ltd.
30.05.2016 г.


Най-напред какво е маркетинг микс? В началото на 50-те години проф. Нийл Борден определя “маркетинг микс” за съвкупността от действия, които могат да повлияят на решенията на потребителите да закупят дадени стоки или услуги, а проф. Е. Джероум МакКарти предлага в маркетинг микса да се включат 4 елемента: продукт (product), цена (price), дистрибуция (placement) и комуникация (promotion) – така известните „4 П-та”.

Вече има нови „П-та” – елементи на маркетинговия микс, като: процеси (processes), физически фактори (physical evidence), позициониране (positioning), опаковка (packaging), партньорство (partnership), кадри (people). От тогава до днес теорията за маркетинговия микс се е развила значително. Тя се основава на всичко, което фирмата може да направи, за да повлияе на търсенето на своя продукт.

Това, разбира се е теоретичен модел. Елементите на маркетинг микса би трябвало да се определят в пряка зависимост от визията, която сте начертали, както и спрямо зададените фирмени цели.

Тъй като този брой на сп. Business club е посветен на кадрите, ще обърна внимание само на едно от „П” на маркетинга, а именно „people”, т.е. кадрите и по-точно какви най-чести грешки допускат мениджърите, спрямо тях.

Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.

Източник: списание "Business club". Брой 5 от Май, 2016 г.
Коментари
Напишете коментар

* Име и фамилия

* E-mail

Пол

мъж

жена
* Заглавие на коментара

* Вашият коментар

* Моля, въведете кода


Полетата с * са задължителни
Вашият коментар ще бъде публикуван след одобрение от администраторите на сайта
Подобни статии