Д-р Любен Станев Лалев е експерт по бизнес обучения (брандинг, маркетинг, търговки умения и др.) от EXPERTS.Ltd /Experts.bg/. Той е от групата на практиците, с над 25 годишен опит, като собственик на няколко бизнес структури. Създател е на брандове к ...
Компетенции
Изграждане на брандове;
Развиване на брандове;
Последни проекти
Измисляне на концепцията COOKING ACADEMY |
Подкрепа на спорта с Федерация на силовите атлети |
22.06.2016 г.
Скъпи читатели, уважаеми колеги и приятели, пиша тези редове, развълнуван от скорошното ми обучение по бранд мениджмънт на „Асоциация на денталните мениджъри в България”. Принципно, рядко имам време лично аз да водя тренинги и затова давам възможност на експертния ми екип. Този път, обаче приех предизвикателството, защото се касае за мениджмънт на здравните кабинети и клиники, което е изключително важно за качеството на живот на българите, а това е моята основна кауза (Quality of life®).
Както за всяко обучение на EXPERTS.bg, така и за това, в качеството си на експерт по брандинг се готвих повече време, за да адаптирам тренинга за тяхната сфера, създавайки уникално полезно съдържание. И тъй като напоследък съм на здравна вълна и вече дълго време вместо „клиенти” сигурно ще казвам „пациенти”, реших, че ако напиша статия по брандинг, насочена към здравните мениджъри, мога да съм полезен на всички останали здравни мениджъри, които не бяха на тренинга.
Имайки възможността да наблюдавам здравните мениджъри забелязах, че те се делят на 2 типа:
• разглеждащи срещата с пациента само от медицинска гледна точка;
• освен медицинската част успяват да видят възможност за мениджмънт, маркетинг, брандинг.
Естествено, пишейки в сп. Бизнес клуб се обръщам към вторите!
Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.
Източник: списание "Business club". Брой 6 от Юни, 2016 г.