+359 879 222 434 office@experts.bg
+359 879 222 434
Начало БЛОГ Как да активирате „маркетингът от уста на уста” във вашия бизнес

Как да активирате „маркетингът от уста на уста” във вашия бизнес

Саша Давидова
Саша Давидова
Саша Давидова
Саша Давидова
EXPERTS Ltd.
Саша Давидова извършва експертни консултации и обучения по маркетинг към EXPERTS.bg. Автор е в бизнес списания като "Бизнес клуб" и "Твоят бизнес", в качеството си на маркетинг експерт. Има две бакалавърски степени, съответно по „Маркетинг” в департа ...
Компетенции
Маркетинг одит;
Бранд одит;
Маркетинг планиране;
Сегментиране;
Таргетиране;
Позициониране;
Последни проекти
Създаване и поддържане на онлайн списания
EXPERTS Ltd.
22.06.2016 г.


Тази статия е за всеки, който продава нещо, но ако се колебаете дали прочита и ще е загуба на вашето време, то нека само ви кажа, следното, което със сигурност ще предизвика интереса ви: маркетингът от уста на уста (МУУ) ви носи най-голяма печалба! Как? Продължете да четете, ако искате да разберете.

МУУ не е само за фирми с огромен маркетингов бюджет. Дори, той може да се приложи без никакъв маркетингов бюджет, стига да знаете точно как. Именно, за да знаете как, написах тази статия – идеята ми е тя да е тип „направи си сам”, за да може да се справите без маркетингови експерти, пък ако се наложи помощ, експертите от EXPERTS.bg сме на среща.

Първо, накратко какво представлява МУУ: по своята природа, той не е B2B (бизнес към бизнес), нито B2C (бизнес към клиент). Той е C2C (клиент към клиент). Всички ние разпитваме и коментираме преди да купим, а МУУ е начин как да си спечелите положителни отзиви, чрез това да дадете причина и да си заслужава клиентите да говорят за продуктите ви.

Маркетингът от уста на уста е най-ефективният маркетинг! Доказателството е въпросът, на който сами може да си отговорите, а именно: вие на кой бихте повярвали повече за качествата на един продукт – на най-лъскавата реклама или на ваш близък, на когото имате доверие? (не отричам традиционната реклама, разбира се – всички комуникационни форми имат и плюсове и минуси).

Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.

Източник: списание "Business club". Брой 6 от Юни, 2016 г.
Коментари
Напишете коментар

* Име и фамилия

* E-mail

Пол

мъж

жена
* Заглавие на коментара

* Вашият коментар

* Моля, въведете кода


Полетата с * са задължителни
Вашият коментар ще бъде публикуван след одобрение от администраторите на сайта
Подобни статии
Как да активирате „маркетингът от уста на уста” във вашия бизнес
+359 879 222 434 office@experts.bg
+359 879 222 434
Начало БЛОГ Как да активирате „маркетингът от уста на уста” във вашия бизнес

Как да активирате „маркетингът от уста на уста” във вашия бизнес

Саша Давидова
Саша Давидова
Саша Давидова
Саша Давидова
EXPERTS Ltd.
Саша Давидова извършва експертни консултации и обучения по маркетинг към EXPERTS.bg. Автор е в бизнес списания като "Бизнес клуб" и "Твоят бизнес", в качеството си на маркетинг експерт. Има две бакалавърски степени, съответно по „Маркетинг” в департа ...
Компетенции
Маркетинг одит;
Бранд одит;
Маркетинг планиране;
Сегментиране;
Таргетиране;
Позициониране;
Последни проекти
Създаване и поддържане на онлайн списания
EXPERTS Ltd.
22.06.2016 г.


Тази статия е за всеки, който продава нещо, но ако се колебаете дали прочита и ще е загуба на вашето време, то нека само ви кажа, следното, което със сигурност ще предизвика интереса ви: маркетингът от уста на уста (МУУ) ви носи най-голяма печалба! Как? Продължете да четете, ако искате да разберете.

МУУ не е само за фирми с огромен маркетингов бюджет. Дори, той може да се приложи без никакъв маркетингов бюджет, стига да знаете точно как. Именно, за да знаете как, написах тази статия – идеята ми е тя да е тип „направи си сам”, за да може да се справите без маркетингови експерти, пък ако се наложи помощ, експертите от EXPERTS.bg сме на среща.

Първо, накратко какво представлява МУУ: по своята природа, той не е B2B (бизнес към бизнес), нито B2C (бизнес към клиент). Той е C2C (клиент към клиент). Всички ние разпитваме и коментираме преди да купим, а МУУ е начин как да си спечелите положителни отзиви, чрез това да дадете причина и да си заслужава клиентите да говорят за продуктите ви.

Маркетингът от уста на уста е най-ефективният маркетинг! Доказателството е въпросът, на който сами може да си отговорите, а именно: вие на кой бихте повярвали повече за качествата на един продукт – на най-лъскавата реклама или на ваш близък, на когото имате доверие? (не отричам традиционната реклама, разбира се – всички комуникационни форми имат и плюсове и минуси).

Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.

Източник: списание "Business club". Брой 6 от Юни, 2016 г.
Коментари
Напишете коментар

* Име и фамилия

* E-mail

Пол

мъж

жена
* Заглавие на коментара

* Вашият коментар

* Моля, въведете кода


Полетата с * са задължителни
Вашият коментар ще бъде публикуван след одобрение от администраторите на сайта
Подобни статии