Резюме
Г-н Любомир Гетов е утвърден обучител с богат личен опит от реалния бизнес. Този факт, едновременно с умението му да обяснява на достъпен език общовалидните бизнес норми го превръща в желан и интригуващ лектор и му помага да печели симпатиите на участниците в неговите семинари, независимо от тяхната националност, статус и възраст. Също така, благодарение на натрупаните от него познания и опит в различни сфери на бизнеса, Любомир Гетов е високо ценен експерт в областта на развитието на търговски структури, маркетинга и брандинга. Не на последно място, възползвайки се от вродените си лидерски качества и умението да мотивира, Любомир Гетов е изключително успешен създател и двигател на екипи.
Опит
2014 г.
Мениджър за България на Loyalty Plant- мобилна платформа за развитие на маркетингова политика, създаваща лоялни клиенти;
2010 г.
Генерален Мениджър на Levi’s България;
2009 г.
Създава компания Анадър Пойнт Адвайзърс, която е фокусирана в областта на провеждането на обучения и консултациите, засягащи сферата на мениджмънта, маркетинга и търговията;
2008 г.
Генерален Мениджър на „Прайм Бранс” ООД - фирма, занимаваща се с внос и дистрибуция на бързо-оборотни продукти;
2007 г.
Търговски Директор на Чипита България, лидер на пазара на пакетирани кроасани, производител на продуктите с марка 7Days;
2006 г.
Ръководител на проекта JIMMY’S TO GO за откриване на 53 обекта в бензиностанциите от веригата Shell България;
2001 г.
Търговски и Маркетинг Директор на JIMMY’S, компания за производство на сладолед за масовия пазар и притежаваща собствена верига от сладоледени салони;
1998 г.
Супервайзор Експорт и Продуктов Мениджър в Ипома АД, отговорен за развитието на пазара в Украйна, Грузия, Македония, Босна и Херцеговина;
1995 г.
Представител в България и Турция на украинската рекламна агенция Neupalima Kupina, разработвани проекти за Pepsi Co, Nemiroff, Slavutich, Lipton, Olimp и др.
Образование
1996 г.
Дипломиран Магистър със специалност „Автоматизация на производството”, Технически Университет София.
Компетенции
• Обучения по маркетинг и брандинг;
• Търговски обучения;
• Персонален коучинг и менторство;
• Позициониране на бранда;
• Продуктово позициониране;
• Ценообразуване;
• Маркетингови проучвания;
• Маркетинг стратегия;
• Подбор и изграждане на екипи;
• Развитие на дистрибуторска мрежа.